duminică, 11 octombrie 2015

Dialoguri posibile

Ador tricourile personalizate.  Imi  place să citesc mesajele, să fac legătura cu personajul care le poartă. 
Ador farsele si glumele ,  chiar daca uneori  sunt cam deplasate iar subiectul acestor glume nu  este foarte fericit că a fost păcălit.
Privind oferta voastră de tricouri personalizate online  conexiunile mele neuronale au  adus  din trecut  o amintire…. Pe care acum am ocazia să o actualizez ….
Cum știm existau și există  produse însoțite  de concursuri diverse,  dacă trimiți etichetele în anumit interval de timp , poți câștiga ceva …. Și era o vreme când trimițând etichete  în timpul unor astfel de promoții /concursuri am primit diverse premii ...   îmi mai amintesc de ciocolată, un televizor și odată am câștigat un tricou personalizat, era  al unei  firme de curățenie,  pe față scria - Unde Vrei ? In bucătărie?  În Baie?  În dormitor?  ( aproximativ) Iar pe spatele tricoului  era produsul de curățenie  frumos reprezentat.
De câte ori purtam tricoul acela lumea se uita ciudat la mine deoarece in general se citea doar fața tricoului, nu și spatele lui și de aici apăreau ocheade și propuneri …. Era o distractie să îl port.
Cel mai simpatic a fost un coleg de servici care  a luat aproape pe bune propunerea tricoului și   a deschis o discuție pro, iar când i-am arătat spatele tricoului s-a fâstâcit, a roșit, m-a evitat o vreme.
Acum privind oferta de tricouri cu mesaje aș fi continuat dialogul prin tricouri ....
Ofensat de neînțelegere și rănit în orgoliu  el ar fi putut  apărea cu un  fals compliment  
iar eu aș fi îmbrăcat apoi ceva de genul vezi-ți de treabă  .
Iar dialogul ar fi putut fi continuat  din partea lui cu restabilrea orgoliului personal 
si s-ar fi putut încheia  cu     reintrarea în  ordinea firească a lucrurilor.

Desigur  acel tricou e de mult timp dezintegrat, acum aș purta modele mai cuminți care să nu fie remarcate  și să nu provoace....




sau modelele eco logice 

 











Articol scris pentru Superblog 2015.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.