Preocupările de sănătate ale oamenilor trăitori în secolul
XXI gravitează în jurul menținerii unei
greutăți corporale normale și a unei
vieți echilibrate, în care mișcarea să aibă un loc bine definit.
Paradoxal campaniile pot
să se desfășoare în mediul online pentru că se adresează sedentarilor care stau
luni întregi în fața ecranelor fără să se miște, iar reușita unei campanii în favoarea unei
vieți dinamice și sănătoase se măsoară în timpii mai reduși petrecuți pe Internet sau la televizoare.
Puterea unei campanii
media online este deja de mult timp dovedită. Dezvoltarea unei comunități care
să promoveze aceleași principii și mesaje
de impact în mediul virtual , în
gașca rețelelor sociale, integrând cât mai multe platforme duce la o expunere foarte mare a informației . Iar dacă mesajul transmis
este unul de care este nevoie, sau unul care oferă o soluție la o
problemă, pe lângă faptul că este
atractiv și bine ales , succesul este asigurat.
De exemplu o campanie
care să promoveze suplimente nutritive și nutriția sportiva, din
oferta firmei Nutrivita poate conține , pe lângă un comunicat de presă, un spot video tematic, testimoniale
sau în românește interviuri luate
de la persoane care folosesc de multă vreme produsele și care sunt convinse de efectele benefice ale unei alimentații potrivite asociate unei
activități fizice permanente; un chestionar
online pentru a vedea cât de cunoscute
sunt produsele de către populația țintă,
se poate face un concurs foto –
utilizarea produsului și viața sportivă
câte ore am ajuns să petrec zilnic în aer liber , un banner al produsului sau al firmei.
Următorul pas ar fi informarea partenerilor media despre campanie
și prezentarea materialelor care
constituie elementele de promovare. Cei 21 de parteneri bloggeri , situri sau comunități online are
fiecare o arie de vizibilitate mai mare
sau mai mică.Toate blogurile care este o comunitate are alt public decât tehnocultura.ro și altul decât TVR2
Aproape fiecare dintre acești parteneri mai are câte o extensie a paginii principale ,
uneori cu același nume în marile rețele de socializare, Youtube
cu 1 miliard de useri ; Facebook - circa
1,310,000,000 membri în toată lumea; LinkedIn
- 300 milioane useri ; Instagram - 30
milioane de useri ; Pinterest - circa 70 mil. utilizatori ; Twitter - circa 1 miliard de membri .
Dacă fiecare dintre acești parteneri preia comunicatul de presă și apoi in jur de două metode de promovare a campaniei
propuse în funcție de ceea ce se potrivește cu specificul paginii administrate, se poate acoperi rapid ca număr de vizualizări
populația României .
Blogurile pot prelua banere și chestionarul . Pe paginile
facebook, și pe youtube pot fi promovate
videoclipul sau testimoniale , încurajând distributia ( share) și
aprecierea( like-urile ). Pe facebook sau twitter se poate derula concursul
foto promovat de cei care activează
acolo.
Desigur campania spre final trebuie să coboare din mediul
virtual în viața reală. Aici dorim să vedem rezultatele. Echipa de campanie de la Nutrivita va procesa informațiile primite de la parteneri- likeuri, linkuri, statistici
interne, distribuiri ,
vizualizări, clickuri, chestionare , si
le va compara cu evoluția creșterii vânzărilor produsului și cu apariția unor
schimbări pozitive în viața consumatorilor si va pune la dispozitia partenerilor
rezultatele sub formă de ppt uri, infografice, care vor putea fi la rândul lor feedbak-ul activității de
promovare.
Se pot face evenimente cu partenerii și consumatorii , premierea concursului
de fotografii, întâlniri locale cu fanii declarați ai produselor promovate și
dacă au existat exemple de succes , schimbarea evidentă a modului de viață în
urma consumării produselor, acestea trebuie culese și mediatizate în evenimente
speciale.
Avem puterea de a transmite informații prețioase , de a fi formatori de opinie și de a determina schimbări în viața altora.
Articol scris pentru Superblog 2015.
Articol scris pentru Superblog 2015.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.